Hotel & Konference er et magasin for primært møde- og kursusfolket. Det udkommer fire gange årligt i
Danmark og er stilet til “mødeplanlæggeren/personalechefen”, der gerne vil inspireres og informeres om hvilke muligheder, der er for at gøre mødet eller konferencen til en oplevelse der matcher behovet. Skal mødet holdes på en hyggelig kro, en smuk herregård eller i et topmoderne konferencecenter? At finde det mødested, der matcher behovet – hvad enten det er fredelige omgivelser eller byliv – er afgørende for mødets succes.

Hotel & Konference distribueres af Post Danmark til de 13.200 udvalgte virksomheder i Danmark. Ydermere sendes magasinet ud til hoteller, konferenceudbydere og kursussteder i landet. Magasinet fremsendes med attention “mødeplanlæggeren/personalechefen.”

Besøg vores hjemmeside her.

  Udgivelsesdatoer i 2021

Marts, uge 9
Tema: Mad & Catering
Tema: Spa & Wellness ophold
Tema: Hjemmekontoret

Maj, uge 21
Tema: Badehoteller
Tema: Slotte & Herregårde
Tema: Hjemmekontoret

September, uge 39
Tema: Julefrokosten
Tema: Hjemmekontoret

November, uge 46
Tema: Danske kroer
Tema: Indretning
Tema: Hjemmekontoret


 Redaktionel profil

Ved en redaktionel profil er det vores journalist, som ud fra kundens ønske, får beskrevet virksomheden. Billeder til artiklen skal kunden selv levere. Efterfølgende er det vores grafiker der forestår opsætningen af artiklen, hvorefter den fremsendes til godkendelse. En redaktionel artikel, skal give læserne et mere omfattende indblik i, hvad I som virksomhed kan tilbyde dansk erhvervsliv.

Generel branding bliver også mere og mere brugt i magasinet. Formålet er naturligvis, at man på sigt kan placeres i læsernes hukommelse.


Priser i Hotel & Konference
annonce / profilartikel
1/1 side 250 mm x 350 mm* 9.500,-*
1/2 side 220 mm x 152 mm 6.500,-*
1/4 side 108 mm x 152 mm 4.000,-*
2/1 side 500 mm x 350 mm 14.500,-*
Banner 230 mm x 40 mm* 9.500,-*